Du sätter priset - jag inreder!

Nu erbjuder jag tjänsten personlig homestaging!

Du sätter priset på vad rummets nya inredning ska kosta. Jag inreder efter din budget!

Det kan ibland kännas som en dyr tjänst att få hjälp med sin inredning. Men om du själv väljer priset, anpassar jag inredningen till just din budget. 
Du får då ett personligt och unikt förslag på hur du kan förnya just ditt rum! 


Hur det går till: 
-jag skickar dig ett frågeformulär som du får fylla i. 
-du fyller i och sänder tillbaka formuläret, samt skickar bilder på det rum du vill ha hjälp med.
-jag gör sedan en åtgärdsplan till dig samt en detaljerad inköpslista som håller sig till Din budget! 
-dessutom får du en före/efterbild på min instagram 🌸


Maila mig om intresse finns och du behöver hjälp med idéer till dina rum där hemma! 
Maila till: [email protected] 

//Jajjadesign

budget - homestaging - inredning