Inspirera och inspireras

Igår var vi hemma hos min kära vän Viktoria och hennes dotter. Lika trevligt som vanligt hade vi! 😊
Det är så roligt när jag får höra att jag inspirerar andra till att göra pyssliga saker. 
Viktoria är en av dom. Hon har blivit som jag, beroende av att hitta mer och mer att spraya i hemmet 😍 igår fick jag se alla saker! 
Här har hon sprayat en lampa som blev supersnygg i guld 😍 (var svart innan) 


Det mesta blir fint med lite guld ✨

Enkel förändring - spraya dina krukor!


Våra busfrön fick såklart vara med på bild 💕 I barnrummet hänger även fina tavlor från Sagas ateljé. (som ni ser i bilden längst ner till höger) 

Jag blir så inspirerad av andras hem och tycker det är så roligt med personliga stilar! 

Idag blir det ut på nya äventyr! Önskar er en härlig onsdag.

//Jajjadesign 

barnrum - guld