Vem är jag?

Ja, idag tänkte jag skriva lite om vem jag är, personen bakom alla bilder ni ser.

Alexandra, 26 år. Bor i Göteborg tillsammans med min sambo som är personlig tränare och min dotter som jag just nu är hemma och mammaledig med. Jag och min sambo Tobias har vart tillsammans i ca 6,5 år.

Jag föddes i Jönköping, men flyttade till Halmstad när jag var 15, och där är "hemma" för mig.
Jag har tre äldre syskon och 7 fantastiska syskonbarn (bara pojkar) 😊

Utbildade mig till inredare för något år sedan. Det roligaste jag vet är inredning och att få vara kreativ. 🌸 När jag inte är mammaledig så arbetar jag deltid som personlig assistent och deltid med inredning! 
Drömmen är att kunna leva helt på inredning och min kreativitet! 

Varför Jajjadesign?
Jag har alltid kallats "Jajja" av min familj. Det var tydligen jag som gav mig det namnet eftersom jag inte kunde säga Alexandra.

En sak ni kanske inte visste om mig:
Jag är även utbildad plattsättare, det var en rolig utbildning och bra, för nu kan jag sätta kakel, klinkers och mosaik! 😊





//Jajjadesign


immig - jag - ommig - selfie