Nätbaserad inredningskonsultation

Nu drar jag igång och jobbar lite smått med nätbaserade inredningskonsultationer.
Är du intresserad? För mer information, Maila mig på: [email protected]

Nätbaserad inredningskonsultation
 
Hur går det till?
Jag mailar ett frågeformulär som du fyller i och sänder tillbaka tillsammans med så många bilder du har på rummet du behöver inspiration till.
Du får:
Moodboard tillsammans med en detaljerad inköpslista på alla möbler och accessoarer. 
En före/efter bild på min instagram om du vill. 

Vad är en moodboard? 
Det är ett kollage där jag satt ihop möbler, textilier, belysning, etc för att visa dig i bilder hur det skulle kunna se ut hemma hos dig. 

Såhär kan en moodboard se ut:


Såhär kan en före/efter bild se ut:




//Jajjadesign 



inredning - konsultation - moodboard