Mina favoriter

Fick en utmaning på instagram att lägga ut mina favorit inredningsdetaljer i mitt hem. 

Det blev de här jag la ut:
Min fjäderlampa 😍


Min vas från Holmegaard 🌸


Mina diy-ljuskoppar ✨

//Jajjadesign 

fjädrar - guld - inredning - lampa - ljus - vas - vitt
2
Anonym

Hej, va mycket fint du gör! Undrar om du skulle kunna svara på en liten fråga? Jag har flera saker som jag skulle vilja spraya om i silver, riktigt blankt silver. Vet du nån bra silver spray, som du kan rekommendera? 😊

Svar: Hej! Tack snälla! 😊 Jag har inte sprayat så mycket i silver. Men om jag ska rekommendera en färg som verkligen är bra i guld så är det "PlastiKote" den finns att köpa i färgbutiker. Jag har köpt på Colorama, men vet att det finns även på Nordsjö idé och design. De sprayerna är lite dyrare, men jag tycker de fäster bättre och ger ett jämnare resultat!
Jajjadesign

Anonym

Tack för snabbt svar! Får fråga i butiken.. 😊