Nätbaserad inredningskonsultation

Behöver du inspiration och förnyelse i något av rummen där hemma? 
I så fall erbjuder jag en konsultation.

Hur går det till?
Jag mailar ett frågeformulär som du sänder  tillbaka tillsammans med så mycket olika bilder som du har på rummet. 
Du får:
Nytt förslag på på möbler och accessoarer i form av en moodboard.
En detaljerad inköpslista på det nya förslaget.
Plus en före/efterbild på min instagramsida (om du vill såklart)

Ett förslag till en kund, med tillhörande inköpslista. 


//Jajjadesign 


inredning - konsultation
1
Anonym

Hejsan, är en tjej upp ifrån norra Norrland! :) älskar inredning och inreder gärna hos andra. Men nu, nu har det tagit stopp hemma hos mig själv! Vi har total renoverat ett helt hur själva på 6veckor. Då min hjärna har lagt av nu och jag kommer på hur jag villa ha mitt vardagsrum samt en liten toalett. Så mun undran vad tar du för att hjälpa mig med idéer ? Tacksam för svar/ Med vänlig hälsning, Janina

Svar: Har mailat dig! 😊
Jajjadesign